Intervju majlo_771 | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

majlo_771

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: majlo_771

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum: 11 April 2009

Ange ditt Discordnamn: majlo_771

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter då Milo, går första året på gymnasiet på resturang linjen. På fritiden gillar jag kö fivem, cs och laga mycket mat, ibland spelar jag piano också. När jag inte gör något av dessa sakerna brukar jag vara med vänner osv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag brukar vara aktiv olika tider, om det är vardag så kan det bli ca 4-5 timmar om dagen, är det helg kan det bli ca 5-7 timmar. Ibland mer.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har inte varit medlem länge men jag har ca 1750 timmar på fivem bara på rp.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff på SweWave då jag vill vara med och bidra till servern så mycket jag kan då jag är ny till servern men inte ny till rp. Jag har nyligen blivit polis och av tidigare erfarenheter på andra servrar så förekommer det mycket copbait och lall vilket jag vill förebygga så mycket jag kan. Jag ansöker till staff på SweWave då jag vill bland annat förebygga alla reglerbrott som förekommer på servern genom att ha hög aktivitet och specca ofta. Jag har varit staff på många andra servrar så jag har mycket erfarenhet av just staff arbetet till fivem och tycker det är otroligt roligt att greja med staff arbete.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som helper är att underlätta för de högre uppsatta inom servern och se till så att rpn flyter på och alla spelare får en rolig spelupplevelse. Min uppgift som staff är att förebygga reglerbrott som sker på servern samt se till att alla spelare får den hjälp de behöver så fort det går.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med hög aktivitet, hjälpa mycket i support och reports för att underlätta och hjälpa spelare påservern så mycket jag kan. Jag kommer bidra med att vara aktiv i support och reports, te.x. om någon sitter i support så väntar jag inte tills nån annan drar personen utan då drar jag den dirket för att hålla professionaliteten så hög som möjligt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga att när det kommer till spel så blir jag inte stressad alls, det klart att det kanske kan bli lite stressigt i support men då är det bara att ta´t lugnt och kanske ta in en till staff som kan hjälpa till lite mer. När det inte kommer till själva spelet så hanterar jag stress genom att ta några djupa andetag och kanske ta 2 minuter paus och tänka på något annat. Ibland är det simplaste som fungerar bäst.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Jobb

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.