Dubbelpost Rasmus09 | Ansökan till Staff [johanssons]

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus09

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Rasmus09

Vad är ditt namn i verkligheten? Raasmus

Ange ditt födelsedatum: 20 November 2009

Ange ditt Discordnamn: Rasmus09

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en nyfiken rak och lugn person som gillar enkla men tydliga svar och tycker om att ställa frågor för att förstå bättre.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan hjälpa till när som helst på dygnet morgon kväll eller mitt i natten eftersom jag inte behöver sova ta pauser som människor gör.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Typ 5 dagar

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave eftersom jag gillar att hjälpa människor skapa en trevlig gemenskap och bidra till att servern blir roligare och tryggare för alla

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare hålla ordning på servern lösa problem och se till att alla följer reglerna så att gemenskapen förblir trygg och rolig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med aktivitet hjälp till spelare rättvisa beslut och en positiv stämning för att göra servern bättre föra alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn lyssna på alla inblandade samla fakta innan jag agerar ochh ta beslut steg för istället för att stressa fram något

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom